Kraj

OS3 uruchamia dział dedykowany e-marketingowi dziecięcemu

Agencja interaktywna OS3 Multimedia powołuje do życia nowy dział OS3 Kids wyspecjalizowany w internetowym marketingu dziecięcym. Ma się zajmować obsługą...

Agencja interaktywna OS3 Multimedia powołuje do życia nowy dział OS3 Kids wyspecjalizowany w internetowym marketingu dziecięcym. Ma się zajmować obsługą marek dziecięcych, ale też prowadzeniem działań badawczych mających na celu lepsze zrozumienie mechanizmów budowania relacji z najmłodszymi internautami. Obecnie OS3 Kids przejmuje obsługę niektórych marek z dotychczasowego portfolio agencji, m.in.: Zozole, Pysio czy Danonki. Szefową OS3 Kids została Marta Godlewska. – Marketing dziecięcy w internecie wymaga odmiennego podejścia do projektowania oraz dobierania treści i narzędzi niż ten skierowany do odbiorców dorosłych. Dzieci mają inne nawyki dotyczące internetu, a co za tym idzie, inny sposób nawigacji po serwisach i selekcji ich zawartości. Dopiero dokładna analiza tych zjawisk pozwala tworzyć projekty dostosowane do kompetencji komunikacyjnych i zainteresowań tej grupy docelowej – mówi Godlewska. W związku z utworzeniem nowego działu uruchomiona została specjalna witryna WWW. (JN)