Kraj

Euro RSCG Marketing House autorem akcji "Urodziny Champion z Unileverem"

Firma marketing services Euro RSCG Marketing House przygotowała loterię promocyjną z okazji urodzin supermarketów Champion/Globi. Akcja "Urodziny Champion z Unileverem"...

Firma marketing services Euro RSCG Marketing House przygotowała loterię promocyjną z okazji urodzin supermarketów Champion/Globi. Akcja “Urodziny Champion z Unileverem” potrwa do 20 czerwca br. Będą w niej mogli wziąć udział klienci, którzy zakupią w okresie trwania akcji produkty Unilevera (Lipton, Knorr, Cif, Domestos) za kwotę minimum 6 zł i zatrzymają paragon. Promocja przebiega dwuetapowo. Najpierw klienci będą mogli wysłać SMS-em numer paragonu lub przesłać go pocztą, co uprawni ich do wzięcia udziału w losowaniach nagród dodatkowych: namiotów, materacy i rowerów. W drugim etapie loterii wezmą udział wszystkie zgłoszenia z pierwszego etapu promocji, przedmiotem loterii będzie nagroda główna – samochód. (JN)