Przetargi

Peppermint pozostała w przetargu na obsługę BTL marki Dog in the Fog

Firma marketing services Peppermint pozostała w przetargu na obsługę projektu BTL dla marki piwa Dog in the Fog należącej do...

Firma marketing services Peppermint pozostała w przetargu na obsługę projektu BTL dla marki piwa Dog in the Fog należącej do Kompanii Piwowarskiej SA. Jak powiedziała Beata Kaniewska, senior brand manager marek Dog in the Fog i Redd’s w KP SA, nie oznacza to jeszcze wygranej w przetargu. – Ostateczna decyzja dotycząca realizacji projektu i jego zasięgu, a także tego, jaka agencja się nim zajmie, jeszcze nie zapadła – powiedziała Kaniewska. W przetargu startowały łącznie trzy agencje (nazwy pozostałych nie ujawniono). W zakresie strategii i kreacji ATL markę Dog in the Fog obsługuje agencja Lowe GGK. Od kwietnia br. trwa multimedialna kampania reklamowa tego brandu przygotowana przez Lowe GGK. W maju zaś rozpoczęła się komunikowana w kampanii promocja sprzedażowa pod hasłem “Powściągliwa gra”, w której nagrodami są wycieczki do Londynu. Udział w rynku marki Dog in the Fog w kwietniu br. wynosił według danych ACNielsena 0,4 proc. (dane bez kanału HoReCa). W ub.r. w szczytowym momencie Dog in the Fog osiągnął 0,8 proc. udziału w rynku. (PR)