Przetargi

Starcom zdobył budżet mediowy Orkla Foods

Starcom zwyciężył w przetargu mediowym Orkla Foods - grupy, w ramach której działają: Kotlin, Elbro i Super Fish. Pokonał Brand...

Starcom zwyciężył w przetargu mediowym Orkla Foods – grupy, w ramach której działają: Kotlin, Elbro i Super Fish. Pokonał Brand Connection i Universal McCann ostatnio odpowiedzialny za obsługę mediową firmy Kotlin. Do udziału w konkursie zaproszono cztery domy, ale Zenithmedia wycofał się z uwagi na obsługę konkurencyjnej wobec Orkla Foods firmy. Jak mówi Monika Kolano-Wysokińska, dyrektor marketingu Orkla Foods, zwycięstwo Starcomu wynika z elastyczności, konkurencyjności cenowej i wysokiego poziomu obsługi klienta zaprezentowanego przez tę agencję. Przy ocenie propozycji domów mediowych z marketerem współpracował Instytut Audytu Mediowego. Orkla Foods w przyszłym tygodniu ma zakończyć przetarg reklamowy, do którego zaproszono cztery agencje: PZL, Leo Burnett Warszawa, V&P oraz Euro RSCG Warsaw. (JN, PR)