Zagranica

Stacja BBC promuje się w Stanach Zjednoczonych

BBC World rozpoczyna nowojorską kampanię promocyjną związaną z wejściem stacji na rynek Stanów Zjednoczonych. Kampania składać się ma z trzech...

BBC World rozpoczyna nowojorską kampanię promocyjną związaną z wejściem stacji na rynek Stanów Zjednoczonych. Kampania składać się ma z trzech odsłon. Kampania, za której kreację odpowiada BBDO New York, obejmuje outdoor i prasę. Pierwsza odsłona pod hasłem “Develop a point of view” prezentowana jest na ineraktywnym billboardzie na Broadwayu i zawiera zdjęcia serwisów informacyjnych BBC. W drugiej odsłonie promującej hasło “See both sides of the story” wykorzystane zostaną plakaty z fotografiami. Plakaty te prezentowane będą w taki sposób, by oglądane z dwóch stron ukazywały dwie strony historii. “News beyond your borders” to slogan związany z trzecią ostatnią odsłoną kampanii BBC. Każdy plakat zawierał będzie jakiś ukryty przekaz. Trzecia odsłona realizowana będzie na plakatach, standach oraz na przystankach sieci kolejowej. Wkładki ukażą się również w takich tytułach prasowych jak “Financial Times” i “Newsday”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Mediaedge:cia. (“Media & Marketing Europe”)