Kraj

Nissan przygotowuje nowy projekt marketingowy dla marki Qashqai

Nissan planuje na koniec roku kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek nowy model - Qashqai. Ma to być auto typu...

Nissan planuje na koniec roku kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek nowy model – Qashqai. Ma to być auto typu “crossover”, czyli łączące w wyglądzie i funkcjonalności cechy samochodów z różnych segmentów i w zasadzie tworzące na rynku nową kategorię. Quasqai nie będzie typowym SUV-em, ale będzie miał podwyższone nadwozie, wielkością ma się mieścić między segmentami C i D, sprzedawany będzie zarówno z napędem na dwa, jak i cztery koła. Grupą docelową tego samochodu mają być ludzie potrzebujący dużego miejskiego samochodu, a jednocześnie wykorzystujący go do intensywnego wypoczynku. – Oficjalna premiera Quashqai planowana jest w Polsce na początek przyszłego roku i to zresztą będzie jedno z najważniejszych wydarzeń dla firmy. Najprawdopodobniej reklamowe działania launchowe rozpoczniemy już późną jesienią tego roku – zapowiada Krzysztof Kowalski, PR manager Nissan Sales Central & Eastern Europe. Szczegóły działań nie są jeszcze zaplanowane. Nissan w Polsce obsługiwany jest przez TBWA/Warszawa i dom mediowy Optimum Media OMD. Za działania marketing service odpowiada Tequila/Polska. (MG)