Kraj

W maju udział w rynku widowni TVN w prime timie był bliski TVP2

W maju br. udział stacji TVN w rynku wyniósł 16,7 proc. Przed rokiem było to 15,2 proc. W grupie docelowej...

W maju br. udział stacji TVN w rynku wyniósł 16,7 proc. Przed rokiem było to 15,2 proc. W grupie docelowej (16-49 lat, miasta powyżej 100 tys. mieszkańców) w paśmie prime time (godz. 19.00-23.00) udział stacji TVN wyniósł 30,9 proc. (przed rokiem 26,4 proc.). W grupie 4+ udział w rynku widowni kanału TVN w prime timie wynosił 20,7 proc. To wynik zbliżony do TVP2, gdzie udział ten wyniósł 20,8 proc. Całodobowo największy udział w widowni miała stacja TVP1 (24,20 proc.), druga była TVP2 (20,8 proc.), a trzeci TVN (16,70 proc.). W maju największą popularnością wśród wszystkich widzów TVN cieszyły się wydania programów: “Taniec z gwiazdami” (14 maja, 7,3 mln widzów), “Fakty” (1 maja, 4,3 mln widzów) i serial “Na Wspólnej” (15 maja, 4,2 mln widzów, źródło wszystkich danych: AGB Nielsen Media Research). (PM)