Zagranica

Omnicom otwiera OPerę w Rosji

Grupa Omnicom Media wprowadziła na rynku rosyjskim strukturę buyingową OPera, która skonsoliduje budżety mediowe obsługiwane na tym rynku przez domy...

Grupa Omnicom Media wprowadziła na rynku rosyjskim strukturę buyingową OPera, która skonsoliduje budżety mediowe obsługiwane na tym rynku przez domy mediowe Optimum Media OMD, OMD Media Direction oraz Media Wise. Agencje te zachowają jednocześnie niezależność. Dmitry Dmitriew, chief executive domu mediowego Optimum Media OMD, objął stanowisko prezesa OPery w Rosji i będzie wspierany przez Ilję Gertsewa, dyrektora buiyngu w OMD Media Direction i Media Wise, oraz Nikołaja Anufriewa, dyrektora zarządzającego Optimum Media OMD. W 2004 r. OPera została uruchomiona w Wielkiej Brytanii, a ostatnio wprowadzono ją również w Portugalii. (“Media & Marketing Europe”)