Kraj

Dwie kampanie Sigmy nominowane do nagrody IPRA

Dwie zrealizowane przez agencję PR Sigma International (Poland) Ltd kampanie komunikacyjne znalazły się w finale międzynarodowego konkursu IPRA Golden World...

Dwie zrealizowane przez agencję PR Sigma International (Poland) Ltd kampanie komunikacyjne znalazły się w finale międzynarodowego konkursu IPRA Golden World Awards (GWA). Do finału w kategorii komunikacja marketingowa międzynarodowi jurorzy zakwalifikowali projekt “Niewidzialne psy” zrealizowany dla Kompanii Piwowarskiej SA, a w kategorii tradycyjne stosunki z mediami – kampanię “Meteowrażliwi” zrealizowaną dla firmy US Pharmacia. Celem kampanii “Niewidzialne psy” (kwiecień 2005 r.) było wspólne z klientem i agencją PZL wsparcie wprowadzenia na polski rynek piwa Dog in the Fog. Zaś celem kampanii “Meteowrażliwi 2005” zrealizowanej w drugiej połowie 2005 r. i na początku 2006 r. było zainteresowanie opinii publicznej problemem wrażliwości na zmiany pogodowe. Konkurs Golden World Awards organizuje IPRA – Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Co roku zgłaszanych jest do niego 200-300 kampanii z całego świata. Ostateczne wyniki konkursu IPRA GWA 2006 zostaną ogłoszone w lipcu. (KP)