Kraj

Powstaje grupa StarOne łącząca Star Media, Star PR i Star Advertising

Adam Łapiński, dyrektor generalny domu mediowego Star Media, powołał grupę StarOne, w ramach której będzie funkcjonowało kilka firm z branży...

Adam Łapiński, dyrektor generalny domu mediowego Star Media, powołał grupę StarOne, w ramach której będzie funkcjonowało kilka firm z branży reklamowej. Będą to: dom mediowy Star Media, agencja reklamowa Star Advertising (dawniej StarOne) i agencja public relations – Star PR (wcześniej 2 PR). Prezesem zarządu grupy jest Adam Łapiński. Poszczególnymi firmami kierują: Star Media – Aleksandra Lepert i Wojciech Zawadzki (obecnie senior media plannerzy w Star Media); Star PR – Dominika Pawelec, dyr. zarządzający; Star Advertising – Marzena Malborska-Achme, dyr. zarządzający. Celem powołania grupy jest m.in. chęć oferowania klientom kompleksowej obsługi. Star Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla m.in. takich klientów, jak: Ergo Hestia, Vision Express, Sephora, Monolith Films, Bausch & Lomb, Miele, Stella Pack oraz Spółdzielnia Mleczarska “Mlekpol”. Agencja Star PR współpracuje na stałe m.in. z: Miele, BMW, Monolith Films, Holland Park i Muzeum Plakatu w Wilanowie. Klientami agencji Star Advertising są m.in.: Sephora, Holland Park, Oriflame oraz Austrian Airlines. (JD)