Kraj

NOWE PUDEŁKA OD WIZJI JEDNEN

Ruszyła jesienna kampania promocyjna Wizji Jeden skierowana do dziennikarzy prasowych w całej Polsce. Tym razem Wizja Jeden wysyła pudełka promujące...

Ruszyła jesienna kampania promocyjna Wizji Jeden skierowana do dziennikarzy prasowych w całej Polsce. Tym razem Wizja Jeden wysyła pudełka promujące programy, które znajdują się w jesiennej ramówce m.in. czarną komedię “Pcin Dolny”, starcia amatorów z zawodowcami w programie “Wojownicy: Walka o przetrwanie”, komedię “Absolutnie fantastyczne”, program “Nigdy w to nie uwierzycie!” i gangsterską komedię “Grube ryby”. Do pudełka promującego każdy z programów włożno dowcipny gadżet. Niektóre programy są promowane poprzez wysyłanie kolorowych teczek prasowych. W najbliższym czasie planowana jest następna promocja serialu “Ziemia: ostatnie starcie”, do którego także zostanie dołączony gadżet. Specjalne pudełko szykowane jest na święta. Obok kampanii z gadżetami rusza kampania w prasie. Reklamy programów Wizji Jeden pojawiają się na ekranach powitalnych w bankomatach Euronetu. A do wszystkich zaprzyjaźnionych mediów i firm, z którymi Wizja Jeden współpracuje wysyłane są plakaty. Akcja jest kontynucją pomysłu Działu PR i Marketingu Wizji Jeden, relizowanego wiosną br. roku, promującego siedem innych programów. Także i w tym wypadku agencja Omedia wynajęta została do realizacji i graficznego opracowania pomysłów Działu PR i Marketingu Wizji Jeden.(AMS)