Kraj

Rusza siódma edycja konkursu efektywności w reklamie Effie Awards 2006

Agencje reklamowe i domy mediowe od 1 czerwca br. mogą zgłaszać prace do siódmej edycji konkursu efektywności Effie Awards 2006....

Agencje reklamowe i domy mediowe od 1 czerwca br. mogą zgłaszać prace do siódmej edycji konkursu efektywności Effie Awards 2006. W tym roku agencje reklamowe mogą zgłaszać prace wspólnie z innymi agencjami komunikacji marketingowej, np. agencjami BTL, PR, których wkład w osiągnięcie efektywności kampanii był znaczny. Po raz pierwszy domy mediowe zgłaszają prace w tych samych 12 kategoriach co agencje reklamowe, czyli: żywność, artykuły nieżywnościowe, środki trwałe, leki, usługi finansowe, usługi telekomunikacyjne, pozostałe usługi, kampanie non profit, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe oraz launch i long term (kategoria aktywna co 2 lata). Grand Prix Effie może uzyskać tylko projekt zgłoszony przez agencje reklamowe. W jury oceniającym prace zgłoszone przez domy mediowe zasiądzie 17 osób, 27 osób oceni projekty zgłoszone przez agencje reklamowe. Jury ma obradować w dwóch turach. Pierwsza część prac będzie przebiegała online, na tej podstawie będą wyłonione prace nominowane. Druga tura głosowania będzie miała miejsce 29 września i wówczas w tajnym głosowaniu zostaną przyznane nagrody. Gala Effie odbędzie się w Teatrze Wielkim w Warszawie 23 października br. W dniu gali zorganizowane zostanie po raz pierwszy Forum Strategii i Komunikacji Marketingowej. Będzie to cykl wykładów, spotkań i warsztatów na temat strategicznego zarządzania markami i przedsiębiorstwami w przyszłości. (MKS)