Kraj

Agora wprowadziła zmiany w strukturach działu sprzedaży "Gazety Wyborczej"

Agora SA, wydawca "Gazety Wyborczej", wprowadziła zmiany w strukturze działu sprzedaży reklam i ogłoszeń. Oddział warszawski, który dotychczas wchodził w...

Agora SA, wydawca “Gazety Wyborczej”, wprowadziła zmiany w strukturze działu sprzedaży reklam i ogłoszeń. Oddział warszawski, który dotychczas wchodził w skład regionu centrum, stał się samodzielnym regionem. Jego szefem został Marcin Szymczak, który wcześniej był dyr. sprzedaży oddziału Warszawa. Region łódzki został przemianowany na region centrum i rozszerzony o takie miasta jak: Płock, Lublin, Radom i Białystok. Dyrektorem sprzedaży nowego regionu centrum został Piotr Graszek, który ostatnio był dyr. wydawniczym regionu łódzkiego. Zmiany w strukturze działu sprzedaży związane są z awansem Katarzyny Kolanowskiej, dyr. sprzedaży dawnego regionu centrum. Ostatnio objęła funkcję dyr. promocji dziennika. Dyrektorem sprzedaży “Gazety Wyborczej” jest Marek Tretyn. (JD)