Kraj

Krzysztof Śliwiński nowym szefem marketingu CCC

Krzysztof Śliwiński, były dyrektor marketingu firmy odzieżowej LPP, zostanie nowym dyrektorem marketingu firmy CCC prowadzącej największą w kraju sieć sprzedaży...

Krzysztof Śliwiński, były dyrektor marketingu firmy odzieżowej LPP, zostanie nowym dyrektorem marketingu firmy CCC prowadzącej największą w kraju sieć sprzedaży obuwia (w dzisiejszym DS “MMP” piszemy też o jej planach rozwoju). To de facto nowe stanowisko w strukturze firmy. Do tej pory część działań marketingowych CCC zlecała na zewnątrz (outsourcing), a bieżącą działalność, w tym np. kontrakty z mediami, firmami reklamowymi, kontrolował Dariusz Miłek, prezes firmy, założyciel i jej główny udziałowiec. Śliwiński odszedł z LPP na początku ub.r. po ponad pięciu latach, a zastąpił go Mariusz Kozak-Zagozda (który wcześniej kierował marketingiem drugiej po Reserved marki LPP, czyli Cropp). Z nowym szefem marketingu CCC nie udało nam się wczoraj porozmawiać. CCC od ub.r. coraz aktywniej wspiera reklamowo swoje marki (Lasocki i Clara Barson) w mediach, w tym także w telewizji – od ub.r. współpracuje z agencją reklamową 4Fame Branding i domem mediowym MediaCom Warszawa. (MB, MG)