Kraj

ACR wprowadza na rynek software wspomagający marketing afiliacyjny

ACR SA, dom mediowy wyspecjalizowany w kampaniach internetowych, wprowadza na rynek nowe narzędzia software'owe pomocne w działaniach z zakresu m.in....

ACR SA, dom mediowy wyspecjalizowany w kampaniach internetowych, wprowadza na rynek nowe narzędzia software’owe pomocne w działaniach z zakresu m.in. marketingu afiliacyjnego (partnerskiego). Software nosi nazwę Zanox XS (jest to oprogramowanie tworzone przez niemiecką firmę Zanox.de AG). Zdaniem Jolanty Zaczek, dyrektor zarządzającej ACR, zainteresowanie klientów tym produktem jest duże, ponieważ popularność samego marketingu partnerskiego w Polsce rośnie. Pierwszym projektem na bazie niemieckiej platformy jest program dla apteki DomZdrowia.pl. Obecnie budowana jest sieć partnerów, którzy na swoich witrynach będą zamieszczać różnego rodzaju formy reklamowe DomuZdrowia właśnie za pośrednictwem Zanox XS. ACR SA należy do agencji interaktywnej K2 Internet. (MG)