Kraj

EUROPLAKAT POLSKA PROMUJE EFEKT DAY & NIGHT

Firma reklamy zewnętrznej, Europlakat Polska nie ustaje w wysiłkach, mających na celu wypromowanie na polskim rynku nowej formuły ekspozycji plakatów...

Firma reklamy zewnętrznej, Europlakat Polska nie ustaje w wysiłkach, mających na celu wypromowanie na polskim rynku nowej formuły ekspozycji plakatów reklamowych, wykorzystującej efekt day & night. Chodzi o wykorzystanie metody tzw. kontradruku, która pozwala na pokazanie dwóch motywów reklamowych na jednym plakacie, w zależności od tego czy jest on oświetlony światłem naturalnym w ciągu dnia, czy światłem sztucznym, po zmroku. Produkowane w ten sposób plakaty mogą być eksponowane na podświetlanych nośnikach reklamy zewnętrznej. Europlakat zaplanował na sezon zimowy kampanię promującą technikę day & night, pod wspólnym tytułem “Czar czterech kółek”. W ciągu dnia na powierzchniach reklamowych będą widoczne jedynie fragmenty reklamowanych samochodów, zaś po ich oświetleniu okaże się, że to pojazdy zabytkowe tj. syrenka, warszawa i mikrus. Motywy plakatu będą eksponowane na trzech rodzajach nośników, należących do Europlakatu: citylight poster, citylight board oraz backlite. (JP)