M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Warto być za!" - ruszy kampania społeczna aktywizująca organizacje pozarządowe

Serwis Dzienny | 14 czerwca 2006, 00:00

Kompania Piwowarska została organizatorem kampanii społecznej pod hasłem "Warto być za!". Projekt ruszy 22 czerwca br. Jego celem jest aktywizacja...

Kompania Piwowarska została organizatorem kampanii społecznej pod hasłem "Warto być za!". Projekt ruszy 22 czerwca br. Jego celem jest aktywizacja i wsparcie organizacji pozarządowych w realizacji projektów adresowanych do najbardziej potrzebujących. W ramach kampanii zostanie zorganizowany konkurs, który ma wyłonić 10 najlepszych projektów w czterech kategoriach zgłoszonych przez organizacje pozarządowe. Zwycięskie projekty otrzymają dofinansowanie w wysokości 90 proc. o łącznej wartości 1,5 mln zł. Partnerami akcji są: KPMG, instytut badania opinii i rynku Pentor oraz firma reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland. Za koordynację wszystkich działań związanych z kampanią i konkursem oraz media relations odpowiada agencja Profile. Kreacja strony internetowej akcji jest autorstwa agencji Artegence. Projekt plakatów outdoorowych przygotowała agencja DoubleBrand. Powierzchnię reklamową na 100 tablicach reklamowych udostępniła bezpłatnie firma News Outdoor. Kampanię online zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,