M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Titan rozpoczyna komunikację reklamową w Polsce

Serwis Dzienny | 19 czerwca 2006, 00:00

Reiter Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor walizek niemieckiej marki Titan, rozpoczął ich pierwszą w historii kampanię reklamową. Obejmuje...

Reiter Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor walizek niemieckiej marki Titan, rozpoczął ich pierwszą w historii kampanię reklamową. Obejmuje ona telewizję (sponsoring studia mundialowego w Polsacie), reklamy w prasie ogólnopolskiej, outdoor (billboardy w Warszawie, lightboksy w centrach handlowych), BTL-owe promocje w punktach sprzedaży oraz mailingi do kluczowych klientów (pokazowe egzemplarze walizek wraz z rękawicami bokserskimi, dzięki którym można przekonać się o ich wytrzymałości). Działania zaplanowano na okres wakacji, kreację przygotował dystrybutor we własnym zakresie, a planowanie i zakup mediów zlecił domowi mediowemu Star Media. Reiter Polska sprzedaje walizki Titan od 1,5 roku, jednak są to pierwsze działania reklamowe dla tej marki. Jak mówi Marek Miśków, wiceprezes zarządu Reiter Polska, na świecie Titan konkuruje najsilniej z amerykańską firmą Samsonite. W naszym kraju produkty Titana są pozycjonowane cenowo niżej od Samsonite. Np. walizka podróżna o wielkości 53 cm z reklamowanej kolekcji Xenon kosztuje w granicach 350 zł (waga 2,5 kg, 5-letnia gwarancja). Produkty marki Titan sprzedawane są w ponad 150 sklepach detalicznych w dużych centrach handlowych i w sklepach przy głównych ulicach. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , ,