Przetargi

PGNiG planuje trzy przetargi reklamowe, Paweł Janas kierownikiem działu ofert produktowych

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA rozpisze trzy przetargi reklamowe. Planuje wybór agencji do kampanii trzech produktów. Najbliższy przetarg ruszy...

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA rozpisze trzy przetargi reklamowe. Planuje wybór agencji do kampanii trzech produktów. Najbliższy przetarg ruszy w ciągu dwóch tygodni, dwa kolejne w perspektywie miesiąca. Stanisław Plakwicz, dyr. departamentu marketingu, powiedział, że do przetargów zostaną zaproszone maksymalnie po trzy agencje, a media do kampanii zaplanuje dom mediowy zaproponowany przez największą ze zwycięskich agencji. Kampanie reklamowe produktów, które będą przedmiotem przetargu, mają ruszyć jesienią. Na koniec roku zaplanowana jest zaś kampania wizerunkowa PGNiG. Do działu marketingu spółki, którym od niedawna kieruje Plakwicz, dołączył ostatnio Paweł Janas. Stanął na czele uruchomionego właśnie działu ofert produktowych. Odpowiada za budowę ofert produktowych i rozwój produktów skierowanych do różnych segmentów rynku. (JN)