Kraj

Nałęczowianka poszerza portfolio o wody smakowe

Nałęczowianka poszerzyła portfolio produktów, wprowadzając subbrand Nałęczowianka ze Smakiem. W linii tej znajdują wody smakowe w dwóch wariantach - cytrynowo-grejpfrutowym...

Nałęczowianka poszerzyła portfolio produktów, wprowadzając subbrand Nałęczowianka ze Smakiem. W linii tej znajdują wody smakowe w dwóch wariantach – cytrynowo-grejpfrutowym i malinowo-jeżynowym, o niskim poziomie zawartości cukru (100 ml zawiera 8 kcal). Produkt jest dostępny w butelkach 1 l w cenie 2,09 zł. Plany reklamowe producenta wobec nowości rynkowej nie są znane. Wody smakowe są kolejnym nowym produktem wprowadzonym przez Nestle Waters Polska SA w tym roku. Od kwietnia na rynku dostępna jest także Nałęczowianka Delikatnie Gazowana o pojemności 0,5 l oraz nowa butelka Nałęczowianki Sprint. Łączny udział wartościowy Nestle Waters Polska SA w 2005 r. wyniósł 10,44 proc., w tym Nałeczowianka – 8,99 proc., Mazowszanka – 0,41 proc., a Nestle Aquarel – 0,84 proc. (źrodło: ACNielsen 2005 r.). (MKS)