Kraj

TPP uruchamia lokalne biura sprzedaży reklam "Metropolu"

Spółka TPP, wydająca bezpłatny dziennik "Metropol", otworzyła dwa lokalne biura sprzedaży w Łodzi i we Wrocławiu. Wkrótce zostanie uruchomiony oddział...

Spółka TPP, wydająca bezpłatny dziennik “Metropol”, otworzyła dwa lokalne biura sprzedaży w Łodzi i we Wrocławiu. Wkrótce zostanie uruchomiony oddział w Poznaniu. Szefem łódzkiego biura został Grzegorz Fajerski, który ostatnio pracował w wydawnictwie DD Media na stanowisku national sales directora. Oddziałem we Wrocławiu zarządza Paweł Jasiński, który również poprzednio związany był z DD Media. Obecnie wydawnictwo prowadzi rekrutację na stanowisko dyrektora oddziału w Poznaniu. Dotychczas “Metropol” miał tylko jedno biuro sprzedaży w Warszawie. Dyrektorem sprzedaży reklam w bezpłatnym dzienniku jest Małgorzata Golińska. (JD)