Kraj

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich tytułów nowej grupy Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP). Działem reklamy będzie kierował Krzysztof Kawaliło, który pełni również obowiązki managing directora HFBP. W ramach nowego działu zostaną stworzone trzy zespoły: women’s lifestyle (“Elle”), women’s advisor (“Dobre Rady”, “Samo Zdrowie”, “Sól i Pieprz”, “Burda” i “Anna”) oraz living, garden, entertainment (“Elle Decoration”, “Mój Piękny Dom”, “Mój Piękny Ogród”, “Film”). Szefami poszczególnych zespołów będą odpowiednio: Justyna Duszyńska, Monika Rosa i Ewa Wituszyńska. Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży tytułów Hachette, przestanie istnieć. (JD)