Kraj

Mediatak obniża ceny reklam w pakietach o blisko 55 proc.

Dom prasy regionalnej Mediatak obniżył ceny reklam w pakietach Big Power, Big Regions i Big Cities o blisko 55 proc....

Dom prasy regionalnej Mediatak obniżył ceny reklam w pakietach Big Power, Big Regions i Big Cities o blisko 55 proc. w stosunku do cen reklam w dziennikach, które obsługuje. W porównaniu z kosztem reklam w pakietach ceny zmniejszyły się o około 20-25 pkt proc. Według dotychczasowego cennika strona reklamy w wydaniu magazynowym w pakiecie Big Power kosztowała 450 tys. zł, w pakiecie Big Cities – 320 tys. zł, a w pakiecie Big Regions – 290 tys. zł. Po obniżce cen reklam będzie można skorzystać także z rabatów agencyjnych. Oferta nie ma charakteru sezonowego – twierdzi Mediatak. Nowa oferta reklamowa ma m.in. zachęcić do częstszego reklamowania się w dziennikach firm średniej wielkości. Obowiązuje od dnia dzisiejszego. Równocześnie ze zmianą cennika reklam poszerzono także zasięg pakietu Big Cities Max, do którego dołączono bezpłatną gazetę “Echo Miasta”. Tym samym zasięg Big Cities Max powiększy się o nakład dziennika rozdawany w siedmiu największych miastach. (JD)