Przetargi

MediaCom Warszawa wygrał przetarg Masterfoods Polska

Firma Masterfoods Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że mediami dla Masterfoodsa nadal...

Firma Masterfoods Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że mediami dla Masterfoodsa nadal będzie się zajmował MediaCom Warszawa. Nie udało nam się tej informacji potwierdzić z marketerem. Tomasz Englert, dyrektor zarządzający MediaComu Warszawa, nie skomentował tych doniesień. Na krótkiej liście w przetargu był również dom mediowy Optimum Media OMD. Na początku w procedurach wystartowały również Universal McCann i Media Direction OMD. MediaCom Warszawa pracuje dla Masterfoods od 1999 r. Wartość netto budżetu mediowego Masterfoods w Polsce szacuje się na około 40 mln zł w skali roku i blisko 70 proc. tej kwoty lokowane jest w telewizji (estymacje domu mediowego Starlink). Przetarg Masterfoods poprzedzony był rozpoczętym w lutym br. przeglądem, do którego zaproszono około 10 domów mediowych. (PR)