Kraj

Rusza druga odsłona kampanii Lech Lite

Dzisiaj rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa Lech Lite z portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie...

Dzisiaj rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa Lech Lite z portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie bohaterem spotów reklamowych oraz layoutów prasowych i internetowych. Lech Lite szczególnie intensywnie będzie obecny w sieci. Główne strony portali gazeta.pl, polki.pl oraz o2.pl zmienią kolor na srebrny – charakterystyczny dla piwa lite. Z kolei w onet.pl i wp.pl zobaczymy unoszącą się lekko butelkę nowego piwa.

Reklama telewizyjna pojawi się na antenie TVP1 i TVP2, Polsatu, TVN i kanałów tematycznych. W prasie Lech Lite również chce się wyróżniać, dlatego agencja Peppermint, autor kampanii, zaprojektowała niestandardowe formy reklamy – specjalne wklejki wystające niekiedy poza obrys gazety. Adresatem kampanii są młode osoby lubiące aktywnie spędzać wolny czas. Layouty prasowe pojawią się więc w tytułach “Men’s Health”, “Playboy”, “Fluidzie”, “Exclusive”, w “Dzienniku”, “Gazecie Wyborczej” i “Rzeczpospolitej”, ponadto w “Przekroju”, “Polityce” i “Newsweeku”, “Voyage”, “Shapie”, “Podróżach”, “Gali”, “Vivie!” i “Cosmopolitan”. Lech Lite jest pierwszym w Polsce piwem w kategorii lite. Nowe piwo charakteryzuje zmniejszona zawartość alkoholu do 3,8 proc. obj. (MR)