Kraj

Mareco przebadało efektywność kampanii indoorowych na zlecenie PIA

Blisko 40 proc. respondentów zauważa reklamy zamieszczone w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych - wynika z badania, jakie na...

Blisko 40 proc. respondentów zauważa reklamy zamieszczone w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych – wynika z badania, jakie na zlecenia Polonia Indoor Advertising przeprowadziło Mareco Polska. Wspomniane obiekty odwiedzane są przez 71 proc. Polaków w wieku powyżej 15. roku życia zamieszkujących 10 największych miast. 21,2 proc. badanych zadeklarowało, że ma kontakt z reklamą wewnętrzną cztery razy w tygodniu lub częściej, ten sam odsetek ma kontakt z indoorem trzy razy w tygodniu, a 23 proc. respondentów – dwa razy na tydzień. Mareco Polska sprawdziło w badaniu, jacy konsumenci są najczęściej odbiorcami reklamy indoorowej. Okazało się, że należą do grupy w wieku 15-39 lat, mają wyższe (23 proc.) lub średnie (28 proc.) wykształcenie albo uczą się. Najliczniejszą reprezentację wśród odbiorców indooru stanowią studenci i uczniowie, pracownicy umysłowi, specjaliści i przedstawiciele kadry zarządzającej. Badanie przeprowadzono na grupie 1049 osób w wieku 15+, z 10 największych miast Polski. (JN)