Kraj

Tomasz Łucek dyrektorem marketingu w Krośnie SA

Tomasz Łucek objął stanowisko dyrektora marketingu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" SA. Został zastępcą Mirosława Panacka, który od sześciu miesięcy...

Tomasz Łucek objął stanowisko dyrektora marketingu w Krośnieńskich Hutach Szkła “Krosno” SA. Został zastępcą Mirosława Panacka, który od sześciu miesięcy pełni w spółce funkcję dyrektora ds. handlu i marketingu. Tomasz Łucek ma zreorganizować departament marketingu Krosna i opracować długofalowy plan strategiczny uwzględniający strategię marketingową spółki. Łucek, który pracował ostatnio jako business development director w agencji reklamowej S4, zastąpił na stanowisku szefa działu marketingu Jolantę Skrzypczyk (rozstała się z firmą). W najbliższych miesiącach spółka ma uporządkować strukturę marketingową i portfolio produktów, na razie promowana jest głównie poprzez działania PR. Krosno SA współpracuje m.in. z agencjami S4, Well Done i Ideo. Tomasz Łucek rozważa rozpisanie przetargu na obsługę reklamową spółki na rok 2007. (JN)