Zagranica

P&G przeprowadzi pierwszą dużą akcję marketingu mobilnego

P&G przeprowadzi w USA pierwszą dużą akcję marketingu mobilnego. Projekt będzie dotyczyć marki pasty Crest Whitening Plus Scope Extreme, która...

P&G przeprowadzi w USA pierwszą dużą akcję marketingu mobilnego. Projekt będzie dotyczyć marki pasty Crest Whitening Plus Scope Extreme, która będzie promowana wśród bywalców klubów. Akcja ma formę konkursu SMS pt. “Irresistibility IQ”, którego tematyka jest związana z życiem towarzyskim młodych ludzi. Promocja będzie wspierana za pomocą kampanii TV, w której występuje m.in. Samantha Daniels, autorka książki “Matchbook: The Diary of a Modern-Day Matchmaker”. W samych klubach pojawią się różne nietypowe nośniki, np. serwetki z zachętą do wysłania SMS-a i wzięcia udziału w akcji. Autorem kampanii jest agencja Flytext. Projekt to wynik działań nowego zespołu ds. innowacji w P&G, którego szefem jest Jean Berberich. (“Advertising Age”)