M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reynolds najsilniejszą marką w Ameryce

Serwis Dzienny | 22 czerwca 2006, 00:00

Reynolds Wrap, wg Harris Interactive, jest najsilniejszą marką w Ameryce. Reynolds, marka opakowań z folii aluminiowej należąca do Alcoa, zdobyła...

Reynolds Wrap, wg Harris Interactive, jest najsilniejszą marką w Ameryce. Reynolds, marka opakowań z folii aluminiowej należąca do Alcoa, zdobyła najwyższą ocenę spośród 1 tys. innych brandów w badaniu przeprowadzonym na 25,666 tys. konsumentów (2006 EquiTrend). Na reklamę Reynoldsa w mediach przeznaczono w ub.r. jedynie 7,5 mln dol (TNS Media Intelligence). Nad jego kampaniami pracuje Saatchi & Saatchi. Reynolds pokonał w badaniu takie gwiazdy wśród marek jak Coke, McDonald's czy Pepsi. W pierwszej dziesiątce marek o najwyższym brand equity (wartość marki) Clorox był marką, na której promocję wydano najwięcej, bo aż 253 mln dol. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,