Kraj

Agencja GoodFellows realizuje akcję Akademia Bezpiecznego Samochodu

Agencja GoodFellows realizuje akcję Akademia Bezpiecznego Samochodu. Zainicjowały ją główne firmy motoryzacyjne. GoodFellows wygrała przetarg na organizację akcji. Jej celem...

Agencja GoodFellows realizuje akcję Akademia Bezpiecznego Samochodu. Zainicjowały ją główne firmy motoryzacyjne. GoodFellows wygrała przetarg na organizację akcji. Jej celem jest skłonienie kierowców do robienia częstszych przeglądów samochodowych i dzięki temu podniesienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W ramach akcji działa strona internetowa i są organizowane eventy w największych miastach Polski, jak np. marsze Zbuntowanych Zużytych Części Samochodowych. Co roku przez najbliższe trzy lata planowane są dwa cykle Akademii Bezpiecznego Samochodu: wiosenny i jesienny. Kampanii patronują Instytut Transportu Samochodowego oraz Fundacja Zapobiegania Wypadkom. Agencja GoodFellows istnieje od ub.r. Specjalizuje się w eventach i działaniach BTL. Wśród jej klientów są m.in.: Edipresse Polska, Ciech, Lego. (KP)