Kraj

Prima SA reklamuje kawę Prima Guaranesa w prasie codziennej

Prima SA prowadzi kampanię Prima Guaranesa, kawy z dodatkiem guarany. Layouty pojawiają się w "Gazecie Wyborczej" (dodatek "Co jest grane")...

Prima SA prowadzi kampanię Prima Guaranesa, kawy z dodatkiem guarany. Layouty pojawiają się w “Gazecie Wyborczej” (dodatek “Co jest grane”) i “Dzienniku” (dodatek “Kultura”) . Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, zaś za planowanie mediów Media Direction OMD. Kreacja reklam nawiązuje do treści obu dodatków. “Nie zaśniesz, nawet czekając na Godota”, “Gdy proszona kolacja przeciąga się do późnej nocy”, “Szekspirowi przyśnił się Sen nocy letniej, gdy zabrakło mu Guaranesy” – to kilka ze sloganów kampanii podkreślającej pobudzające działanie Primy Guaranesy. Grupę docelową kampanii stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20-35 lat, mieszkający w miastach powyżej 50 000 mieszkańców, z minimum średnim dochodem i wykształceniem.

(AMS)