Kraj

MTV Polska startuje z letnią promocją i ramówką

Kanał MTV Polska przygotował wakacyjne działania promocyjne. Promocja potrwa do 13 sierpnia i prowadzona będzie pod hasłem "100 proc. zabawy...

Kanał MTV Polska przygotował wakacyjne działania promocyjne. Promocja potrwa do 13 sierpnia i prowadzona będzie pod hasłem “100 proc. zabawy w MTV”. Codziennie w wybranych porach na antenie MTV będzie się ukazywała minimum jedna litera bądź cyfra. Zadaniem widzów będzie odszyfrowanie ukrytej wiadomości. Widzowie będą mogli korzystać z podpowiedzi znajdujących się na stronie internetowej stacji. Letnia promocja wchodzi na antenę stacji razem z wakacyjną ramówką. Widzowie MTV będą mogli obejrzeć drugą serię “Miasteczka South Park”, nowe odcinki “W rytmie MTV”, a także dwa premierowe seriale “Modelki z Miami” i “Pogromcy rekordów”. Kontynuowane będą serie “Klasa MTV” i “Rap Pakamera”. Letnia akcja MTV jest promowana na antenie stacji oraz na jej stronie internetowej i za pośrednictwem biuletynu MTV. Kampania reklamowa objęła też magazyny: “Dziewczyna”, “Popcorn”, “Komputer Świat”, “CKM”, “Cosmopolitan”, “Ślizg” oraz stacje radiowe: Eska, Radiostacja i RMF Maxxx. Działania przygotował dział marketingu MTV. (PM)