Zagranica

Durex przygotował specjalną kampanię outdoorową związaną z mundialem

W Wielkiej Brytanii firma Durex, producent prezerwatyw, przygotowała specjalną kampanię outdoorową związaną z występami angielskiej drużyny narodowej na mistrzostwach swiata...

W Wielkiej Brytanii firma Durex, producent prezerwatyw, przygotowała specjalną kampanię outdoorową związaną z występami angielskiej drużyny narodowej na mistrzostwach swiata w piłce nożnej rozgrywanych właśnie w Niemczech. Obecne działania dotyczą meczu Anglia – Portugalia. Reklamy pojawią się w miastach Liverpool, Leeds i Birmingham, gdzie mecz będzie pokazywany w plenerze na dużych ekranach. Na layoutach zostaną umieszczone wizerunki opakowań limitowanej mundialowej serii prezerwatyw Durex z napisem “England Supporter”. Kampanię przygotował zespół kreatywny agencji McCann Erickson Communications House. Inne taktyczne działania przygotowywane dla Dureksa przez tę agencję dotyczyły Dnia Świętego Patryka. Wówczas wykorzystano hasło: “Bądź pewny, bądź pewny”. (“BrandRepublic”)