Kraj

Nutricia wprowadza nowe hasło dla mlek Bebiko i Bebilon

Na lekko zmienionych opakowaniach mlek modyfikowanych firmy Nutricia Polska pod markami Bebiko i Bebilon wprowadzono nowy znaczek z nowym hasłem...

Na lekko zmienionych opakowaniach mlek modyfikowanych firmy Nutricia Polska pod markami Bebiko i Bebilon wprowadzono nowy znaczek z nowym hasłem “Naturalnie wzmacnia układ odpornościowy Twojego dziecka”. Wprowadzenie hasła wiąże się z udoskonaleniem receptury mlek po przeprowadzeniu przez Nutricię kolejnych badań. Firma podkreśla, że najlepszym mlekiem dla dziecka jest mleko matki, a w sytuacji, gdy naturalne karmienie nie jest możliwe, wówczas na rozwój układu odpornościowy malucha wpływają priobiotyki obecne w Bebiko i Bebilonie. W związku z opisanymi zmianami Nutricia zaplanowała działania reklamowe. W pierwszym etapie obejmują prasę dla rodziców i prasę kobiecą oraz direct marketing do mam, w drugim etapie – także telewizję. Za kreację do tych działań odpowiada agencja Gruppa 66 Ogilvy, za zaplanowanie i zakup mediów – Macroscope OMD. Na serię Bebiko składają się: Bebiko1, Bebiko 2, Bebiko 2R, Bebiko 2GR, Bebiko 3, Bebiko 3R, Bebiko 3 o smaku bananowym, Bebiko Omneo 1 i 2, Bebiko HA1 i HA 2, Bebiko sojowe, Bebiko sojowe 2R. Na serię Bebilon składają się: Bebilon 1, 2 i 3 oraz Bebilon HA 1 i HA 2. (KP)