Kraj

Sklepy Piotr i Paweł realizują swoją pierwszą akcję opartą na SMS-ach

Agencja marketingu mobilnego MobiJoy! przygotowała dla sieci sklepów Piotr i Paweł akcję "7 dni z nagrodami" - pierwszy projekt detalisty...

Agencja marketingu mobilnego MobiJoy! przygotowała dla sieci sklepów Piotr i Paweł akcję “7 dni z nagrodami” – pierwszy projekt detalisty oparty na mechanizmie SMS. Aby otrzymać jedną z nagród, należy zrobić zakupy za minimum 10 zł, odebrać ulotkę z kuponem konkursowym, a następnie za pomocą SMS-a wysłać unikatowy kod. Aparatem cyfrowym nagrodzonych zostanie 30 osób, które w czasie trwania promocji uzyskały najlepszy czas wysłania odpowiedzi na pytanie otrzymane SMS-em. Dodatkowo jury konkursu wybierze z każdego sklepu 3 najzabawniejsze odpowiedzi. Ich autorzy otrzymają kosze słodyczy. Nagrody podzielono na dwie części: pierwsza pula jest przeznaczona dla klientów poszczególnych marketów, natomiast drugą zdobyć mogą wszyscy uczestnicy promocji bez względu na to, w którym Piotrze i Pawle zrobili zakupy. Projekty materiałów reklamowych przygotowała agencja GPD. (TW)