M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Johnson & Johnson wypracował kilkunastoprocentowy wzrost przychodów

Serwis Dzienny | 30 czerwca 2006, 00:00

Firma Johnson & Johnson Poland (dział consumer) zanotuje w pierwszej połowie tego roku 16-18-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu...

Firma Johnson & Johnson Poland (dział consumer) zanotuje w pierwszej połowie tego roku 16-18-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Wynik ten w większości został wygenerowany przez wzrost sprzedaży produktów takich marek, jak: Johnson's, Johnson Baby, OB i Carefree. Dokładnej wartości przychodów spółka nie podaje. Od początku 2006 roku firma zintensyfikowała swoje działania reklamowe. Jak przekazał Marek Sypek, dyr. zarządzający działu consumer w Johnson & Johnson, spółka ma już zaplanowane kolejne działania reklamowe na listopad i grudzień. Według szacunków wartość tegorocznego budżetu reklamowego może być dwukrotnie wyższa od ubiegłorocznego. W 2004 r. Johnson & Johnson wydał na media kwotę około 31,8 mln zł, a rok później 14,1 mln zł (wartości cennikowe, źródło: Expert Monitor). (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,