Kraj

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię pod hasłem "Wielki wyścig". Wesprze ją kampania reklamowa. Za przygotowanie kreacji odpowiada krakowska agencja Schulz,...

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię pod hasłem “Wielki wyścig”. Wesprze ją kampania reklamowa. Za przygotowanie kreacji odpowiada krakowska agencja Schulz, za zakup mediów Polskapresse. Wykorzystywane będą: outdoor (Stroer), internet (Wirtualna Polska i naszemiasto.pl), regionalne stacje telewizyjne i radiowe oraz łamy dzienników. Loteria, trwająca w terminie 7 lipca – 10 sierpnia, obejmie tytuły: “Dziennik Bałtycki”, “Dziennik Zachodni”, “Express Ilustrowany”, “Gazeta Krakowska”, “Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”, “Głos Wielkopolski”. Zabawa zostanie podzielona na 5 etapów. Co tydzień będą do wygrania dwa samochody osobowe (Skoda Fabia) oraz kilkadziesiąt nagród dodatkowych (rowery, aparaty cyfrowe, wycieczki, bilety lotnicze). Auta losowane będą dla wszystkich z jednej puli, a pozostałe nagrody przypisane są do każdego dziennika osobno. Łączna pula nagród wyniesie blisko 700 tys. zł. (KP)