Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię pod hasłem “Wielki wyścig”. Wesprze ją kampania reklamowa. Za przygotowanie kreacji odpowiada krakowska agencja Schulz, za zakup mediów Polskapresse. Wykorzystywane będą: outdoor (Stroer), internet (Wirtualna Polska i naszemiasto.pl), regionalne stacje telewizyjne i radiowe oraz łamy dzienników. Loteria, trwająca w terminie 7 lipca – 10 sierpnia, obejmie tytuły: “Dziennik Bałtycki”, “Dziennik Zachodni”, “Express Ilustrowany”, “Gazeta Krakowska”, “Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”, “Głos Wielkopolski”. Zabawa zostanie podzielona na 5 etapów. Co tydzień będą do wygrania dwa samochody osobowe (Skoda Fabia) oraz kilkadziesiąt nagród dodatkowych (rowery, aparaty cyfrowe, wycieczki, bilety lotnicze). Auta losowane będą dla wszystkich z jednej puli, a pozostałe nagrody przypisane są do każdego dziennika osobno. Łączna pula nagród wyniesie blisko 700 tys. zł. (KP)