M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Rzeczpospolita" w jesiennej kampanii pokaże, czym różni się od konkurencji

Serwis Dzienny | 30 czerwca 2006, 00:00

Jesienią tego roku Presspublica przeprowadzi kampanię reklamową dziennika "Rzeczpospolita". Jak mówi Grzegorz Gauden, prezes spółki Presspublica i redaktor naczelny gazety,...

Jesienią tego roku Presspublica przeprowadzi kampanię reklamową dziennika "Rzeczpospolita". Jak mówi Grzegorz Gauden, prezes spółki Presspublica i redaktor naczelny gazety, kampania ma pokazać, że "Rzeczpospolita" jest inaczej pozycjonowana niż "Gazeta Wyborcza" i "Dziennik". - Jesteśmy trochę w innym miejscu niż te dwie gazety, które wyzwały się na pojedynek - powiedział Gauden. Nie zdradza szczegółów na temat akcji reklamowej. Jak mówi Gauden, wydawnictwo nie planuje obniżenia ceny egzemplarzowej, która obecnie wynosi pomiędzy 2,7 zł a 3 zł. Przyznał również, że trwają prace nad mniejszym formatem gazety, ale decyzja o jego ewentualnej zmianie zostanie podjęta bardzo rozważnie i bez pośpiechu. Według ZKDP średni nakład "Rzeczpospolitej" w I kwartale br. wyniósł 248,3 tys. egz., a średnia sprzedaż ogółem - 160,3 tys. egz. (KP, JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,