M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jaguar Land Rover Polska rozpoczyna współpracę z EqiunoxMedia, podnosi wydatki na media

Serwis Dzienny | 30 czerwca 2006, 00:00

Jaguar Land Rover Polska (JLR Polska) rozpoczyna współpracę z EquinoxMedia, domem mediowym z grupy ZenithOptimedia Group. Equinox ma zaplanować media...

Jaguar Land Rover Polska (JLR Polska) rozpoczyna współpracę z EquinoxMedia, domem mediowym z grupy ZenithOptimedia Group. Equinox ma zaplanować media do jesiennej kampanii marketera, która będzie obejmowała głównie prasę. Jak mówi Maciej Janiszewski, PR & marketing manager w JLR Polska, wydatki na reklamę Jaguara będą znacznie wyższe niż dotychczasowe, co wiąże się z podniesieniem planów sprzedażowych. W tym roku koncern chce sprzedać 250 samochodów marki Jaguar w Polsce, w roku ubiegłym sprzedał 101 aut. Nawiązanie współpracy z EquinoxMedia nie było poprzedzone przetargiem mediowym. Do tej pory marketer nie korzystał z usług agencji mediowych. Kreacje do kampanii Jaguara przygotowuje we własnym zakresie dział marketingu firmy. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , ,