M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" przygotowuje letnie strony pod szyldem "Gazeta Ogórkowa"

Serwis Dzienny | 30 czerwca 2006, 00:00

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) w sezonie letnim, 30 czerwca - 31 sierpnia, wprowadza specjalne letnie strony pod szyldem "Gazeta Ogórkowa"....

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) w sezonie letnim, 30 czerwca - 31 sierpnia, wprowadza specjalne letnie strony pod szyldem "Gazeta Ogórkowa". Wypełnią je treści lżejsze, rozrywkowe, np. alternatywne zakończenia arcydzieł literatury polskiej i światowej, satyryczny portret IV RP, cykl "Podręcznik wychowania seksualnego". Na stronach lokalnych będą się ukazywać miniprzewodniki po ciekawych miejscach w Polsce. Redaktorem naczelnym "Gazety Ogórkowej" i twarzą towarzyszącej jej kampanii będzie dziennikarz satyryczny Michał Ogórek. Kampania obejmie stacje telewizyjne, radiowe i outdoor. Za kreację odpowiada agencja DDB Warszawa, za media - Starlink. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , ,