M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lowe Activation i MediaCom przygotowały kampanię dla Menu Smakosza, nowej linii Alimy-Gerber

Serwis Dzienny | 30 czerwca 2006, 00:00

Alima-Gerber w związku z wprowadzeniem nowej linii produktów pod nazwą Menu Smakosza przeprowadza kampanię reklamową. Przygotowały ją agencja reklamowa Lowe...

Alima-Gerber w związku z wprowadzeniem nowej linii produktów pod nazwą Menu Smakosza przeprowadza kampanię reklamową. Przygotowały ją agencja reklamowa Lowe Activation i dom mediowy MediaCom Warszawa. Za działania PR odpowiada Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants. Do końca września br. trwać będzie kampania prasowa wykorzystująca różne layouty, która obejmie sześć tytułów prasy dla rodziców i siedem magazynów kobiecych. Działania w internecie obejmą sześć największych portali odwiedzanych przez matki. Zostanie również stworzona specjalna strona internetowa. Akcje online potrwają do połowy września br. Na linię Menu Smakosza składają się dania, desery i koktajle. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , ,