M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Katalogi i Firmy Wysyłkowe SMB chce poprawić wizerunek branży

Serwis Dzienny | 3 lipca 2006, 00:00

Grupa Katalogi i Firmy Wysyłkowe działająca w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośrednego (SMB) chce poprawić wizerunek branży. Grupa spotakała się po...

Grupa Katalogi i Firmy Wysyłkowe działająca w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośrednego (SMB) chce poprawić wizerunek branży. Grupa spotakała się po raz pierwszy pod kierownictwem nowego przewodniczącego - Katarzyny Domańskiej, członka zarządu Egmont Polska. Celem działania zespołu ma być promowanie najlepszych praktyk w dziedzinie sprzedaży wysyłkowej i tropienie firm nieuczciwych. Kolejnym projektem jest utworzenie słownika pojęć marketingu bezpośredniego. W pracach gremium biorą udział przedstawiciele takich firm, jak: Bertelsmann (Świat Książki), Present-Service, PCM, Buster, Raabe, Pro Direct, Egmont. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,