Kraj

57 POLSKICH PRAC W FINALE W PORTOROŻU. 35 NALEŻY DO LEO BURNETT

Jury festiwalu w Portorożu wyłoniło finalistow we wszystkich kategoriach. 57 prac spośród 192, ktore znalazły sie na shortliście, należy do...

Jury festiwalu w Portorożu wyłoniło finalistow we wszystkich kategoriach. 57 prac spośród 192, ktore znalazły sie na shortliście, należy do polskich agencji. Zdecydowanym liderem jest Leo Burnett 35 prac, następnie Saatchi & Saatchi – 6, D’Arcy – 5, Ad Fabrica, Czajkowski & Brajdić i Upstairs Young & Rubicam – po 2 prace, Bimer Mazurczak, E-Point SA, NoS/BBDO, Publicis i Quatro Media – po 1 pracy. Statystyka poszczególnych kategorii wygląda nastepująco: w kategorii Film spośród 84 prac, ktore znalazły się w finale, 20 to projekty polskie, w kategorii Kampania z 32, 9 należy do Polaków, w kategorii Print mamy 36 spośród 155, w kategorii Internet – 1 spośród 13. W kategorii Radio (19 prac w finale), żadna polska praca nie znalazła się na shortliście. Przypomnijmy, że w Portorożu w Słowenii odbywa się właśnie reklamowy festiwal Nowej Europy “Golden Drum” – jeden z największych konkursów tego typu w naszej cześci Europy. (AMS Z PORTOROŻA)