Kraj

"Wysokie Obcasy" adresują reklamy do kobiet niebanalnych

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) promuje sobotni dodatek "Wysokie Obcasy". Hasłem kampanii jest: "Kobiety myślą o niejednym". Na billboardach pokazywane są...

“Gazeta Wyborcza” (Agora SA) promuje sobotni dodatek “Wysokie Obcasy”. Hasłem kampanii jest: “Kobiety myślą o niejednym”. Na billboardach pokazywane są kobiety o niebanalnej urodzie, w różnym wieku, o różnym stylu. Celem działań jest zakomunikowanie, że “Wysokie Obcasy” są tytułem dla kobiet myślących, inteligentnych, nietuzinkowych, w każdym wieku. Tak widocznej kampanii “Wysokie Obcasy” nie miały od 3 lat. Kampania potrwa przez lipiec i sierpień, wykorzystywane są nośniki AMS. Za kreację odpowiada agencja reklamowa DDB Warszawa i jej team kreatywny – Dorota Grubek i Michał Pawłowski. (KP)