Kraj

Ruszyła kampania wizerunkowa Nałęczowianki ze Smakiem

Nestlé Waters Polska SA ruszyła wczoraj z kampanią telewizyjną Nałęczowianki ze Smakiem - nowości w portfolio Nałęczowianki. Kampania potrwa do...

Nestlé Waters Polska SA ruszyła wczoraj z kampanią telewizyjną Nałęczowianki ze Smakiem – nowości w portfolio Nałęczowianki. Kampania potrwa do 2 sierpnia i obejmie swym zasięgiem m.in.: TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne. Nie jest to jedyna forma wsparcia dla tego produktu. Od 1 lipca trwają kampania billboardowa i kampania prasowa w wybranych tytułach prasy branżowej. Wcześniej działania mediowe poprzedzone były akcją degustacyjną w sieciach handlowych na terenie całej Polski. Kreację spotów i billboardów przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia, działania public relations prowadzi agencja 180° PR. Nałęczowianka ze Smakiem, połączenie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka ze smakiem owocowych kompozycji, pojawiła się w sprzedaży w maju br. Sprzedawana jest w dwóch wariantach smakowych: cytrynowo-grapefruitowym i malinowo-jeżynowym. (AMS)