M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tyskie wylicytowało najdroższy spot przy finale mundialu

Serwis Dzienny | 11 lipca 2006, 06:45

Kompania Piwowarska SA z marką piwa Tyskie okazała się reklamodawcą, który wylicytował najbardziej pożądaną lokalizację spotu przy transmisji finału mistrzostw...

Kompania Piwowarska SA z marką piwa Tyskie okazała się reklamodawcą, który wylicytował najbardziej pożądaną lokalizację spotu przy transmisji finału mistrzostw świata w TVP1. Według nieoficjalnych informacji spot bezpośrednio przed II połową meczu Włochy - Francja wylicytowano za 250 tys. zł. Łącznie w licytacji czasu reklamowego przy ostatnim meczu mundialu wzięło udział 11 firm: Toyota Motor Poland, Polska Telefonia Cyfrowa, Coca-Cola, Ford Polska, Grupa Żywiec SA (marki Żywiec i Warka), Polifarb Cieszyn-Wrocław, Hyundai Motor Poland, Adidas, MasterCard Europe, Skoda Auto Polska i Kompania Piwowarska SA. Jak wcześniej pisaliśmy, czas reklamowy, który Biuro Reklamy TVP objęło licytacją (4 bloki reklamowe), udało się sprzedać za około 2 mln zł. Z danych TNS OBOP wynika, że bloki reklamowe przy transmisji finału wygenerowały od 21 do 27 GRP w grupie 16-49 lat. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,