Kraj

Klub Nowych Mediów przy SAR inauguruje działalność

Klub Nowych Mediów (KNM) przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych (SAR) inauguruje działalność. O pomyśle na zawiązanie KNM pisaliśmy w styczniu br....

Klub Nowych Mediów (KNM) przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych (SAR) inauguruje działalność. O pomyśle na zawiązanie KNM pisaliśmy w styczniu br. (patrz DS “MMP” z 4 i 19 stycznia), wśród jego pomysłodawców była agencja interaktywna FF Creation, która w związku z tym projektem została niedawno członkiem SAR-u. Drugim z podmiotów interaktywnych zaangażowanych w tworzenie KNM jest obecnie Media Contacts. Jak wyjaśnia Sławomir Kornicki, dyrektor zarządzający Media Contacts, kilka dni temu odbyło się pierwsze spotkanie Klubu, na którym została przedstawiona misja, cele i zakres działalności KNM. Drugie spotkanie planowane jest na najbliższy czwartek, agenda zakłada m.in. wyłonienie osób, które będą aktywnie działać w KNM w charakterze grup roboczych dla poszczególnych projektów, ustalenie harmonogramu spotkań roboczych KNM, stworzenie planu komunikacji KNM do klientów, znalezienie kolejnych partnerów KNM.

Cele Klubu to m.in. wzmacnianie świadomości klientów, jeśli chodzi o wykorzystywanie kampanii reklamowych w internecie w budowaniu marki, aktywizacja działów interaktywnych sieciowych agencji reklamowych czy ustalenie jasnych procedur współpracy agencja – klient (i agencja – dom mediowy) w nowych mediach. (MG)