Kraj

Partner of Promotion nagrodzony IPRA Golden World Awards 2006

Agencja Partner of Promotion jako jedyna z Polski otrzymała nagrodę w konkursie IPRA Golden World Awards 2006. Projekt "Szóste paliwo"...

Agencja Partner of Promotion jako jedyna z Polski otrzymała nagrodę w konkursie IPRA Golden World Awards 2006. Projekt “Szóste paliwo” dotyczący oszczędzania energii, realizowany dla Rockwool Polska, producenta materiałów izolacyjnych, otrzymał nagrodę specjalną Hill & Knowlton Award for the Environment. W tym roku o nagrody IPRA ubiegały się 323 prace z 41 krajów. Partner of Promotion rozpoczyna również współpracę z nowym klientem – Fundacją Edukacji Ekonomicznej. Agencja zrealizuje kampanię promocyjną “E-pracownik”, której celem jest zwiększenie umiejętności z zakresu informatyki wśród pracowników małych i średnich przedsiębiorstw. Budżet kampanii wynosi 1 mln zł i pochodzi z dotacji Unii Europejskiej. (MKS)