Zagranica

Millward Brown wspomaga działania marketingu sportowego

Ponad 435 mln funtów wydadzą w tym roku marketerzy w Wielkiej Brytanii na marketing sportowy - wynika z analiz Millward...

Ponad 435 mln funtów wydadzą w tym roku marketerzy w Wielkiej Brytanii na marketing sportowy – wynika z analiz Millward Brown. Raport tej firmy badawczej dotyczy także programów sponsoringowych związanych z planowanymi na 2012 r. igrzyskami olimpijskimi w Londynie. Według estymacji ta impreza sportowa przyniesie 2 mld funtów komercyjnych przychodów. Firma Millward Brown przygotowała badanie, w którym zanalizowano opinie 2 tys. brytyjskich konsumentów związane z zainteresowaniami sportowymi. Badanie dotyczy 45 dyscyplin, 50 eventów sportowych i 60 światowych drużyn. Badanie ma też dostarczyć istotnych informacji, jakie marki mogą być wiązane ze sponsoringiem sportowym i reklamami wokół sportowych imprez, takich jak na przykład londyńskie igrzyska. (“BrandRepublic”)