Kraj

Z Lowe GGK odchodzi Jacek Wlazło; Stalewski ma mniejsze kompetencje

15 sierpnia z agencją Lowe GGK rozstanie się Jacek Wlazło. Opuszczone przez niego stanowisko dyrektora ds. strategii obejmie Wolfgang Eigner,...

15 sierpnia z agencją Lowe GGK rozstanie się Jacek Wlazło. Opuszczone przez niego stanowisko dyrektora ds. strategii obejmie Wolfgang Eigner, Austriak związany z warszawską agencją od ponad 10 lat. Wlazło rozpoczął pracę w Lowe GGK na początku sierpnia 2005 r. Stanowisko dyrektora działu łączył z pozycją członka zarządu Lowe GGK. Nie wiadomo, jakie są jego dalsze plany zawodowe. Nie jest to jedyna zmiana w agencji, która wdraża aktualnie nową strategię rozwoju. Jej wprowadzeniem oraz koordynacją międzynarodowych projektów Lowe zajmie się Tim Hennessy, regionalny dyrektor sieci Lowe w Europie Środkowo-Wschodniej i Rosji. Jacek Stalewski, dyrektor generalny Lowe GGK, skupi się na pracy z lokalnymi klientami i rozwoju potencjału agencji na rodzimym rynku. Nowa strategia Lowe GGK doprowadzić ma do powstania w Warszawie centrum obsługi międzynarodowych projektów Lowe obejmujących swoim zasięgiem Europę Środkowo-Wschodnią i Rosję. Rozszerzony zakres obowiązków agencji obejmie koordynację obsługi takich klientów, jak: J&J, Nestlé, Unilever czy Stella Artois. Odsunięcie Stalewskiego od obsługi najważniejszych międzynarodowych klientów agencji może być odczytywane jako pierwszy krok w rozluźnieniu jego relacji ze strukturami Lowe GGK. Przypomnijmy, że w czerwcu agencją wstrząsnęło burzliwe rozstanie z Michałem Sorówką i Pawłem Nowakowskim, dyrektorami kreatywnymi. Ich odejście miało miejsce po zaledwie kilku miesiącach pracy. Obaj podkreślali, że zostali zwolnieni wbrew woli Jacka Stalewskiego, który ich do agencji sprowadził. O planach odejścia Stalewskiego z Lowe GGK mówi się już od dawna, ale nie udało nam się tej informacji z nim potwierdzić. Tim Hennessy zaś twierdzi, że nie są mu znane plany Stalewskiego zakładające jego odejście. – Ja jego wypowiedzenia nie otrzymałem – mówi Hennessy. Dodaje, że taki nowy podział obowiązków w agencji wynika jedynie z konieczności rozdziału tych obowiazków. Obecnie Lowe GGK poszukuje nowego dyrektora kreatywnego. Według Tima Hennessy’ego osoba taka już została wybrana, jej personalia zostaną podane pod koniec lipca. (AMS)